مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-22ورزشي

هیئت ها به تکالیف قانونی عمل کنند


رییس فدراسیون ورزش سه گانه تاکید کرد: هیئت های استانی باید به تکالیف ابلاغ شده عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی گودرزی بعد از ظهر دوشنبه در مجمع سالیانه هیئت ورزش سه گانه استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ارزیابی عملکرد هیئت های استانی، یکی از اقداماتی است که این فدراسیون در زمره برنامه های خود قرار داده است، گفت: ملاک این ارزیابی ها نیز عمل به تکالیف قانونی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هیچیک از هیئت های استانی نباید از تکالیف قانونی خود عدول کنند، افزود: با توجه به اینکه الگوهای ارزیابی به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و نیز هیت های ورزشی ابلاغ شده است، به همین خاط انتظار داریم این تکالیف به صورت کامل به اجرا گذاشته شود.

گودرزی با یادآوری اینکه تلاش می کنیم با وجود مشکلاتی که در حوزه منابع مالی داریم، حمایت های لازم را از هیئت های استانی به عمل آوریم، تصریح کرد: معتقدیم این حمایت های باعث توسعه این رشته ورزشی در استان ها خواهد شد و این توسعه می تواند فدراسیون را در انجام وظایف محوله یاری کند.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه با اشاره به اینکه اعتبار تخصیص یافته به این فدراسیون در سال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است، ادامه داد: از طرفی میزان درآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت ها به تکالیف قانونی عمل کنند

هیئت ها به تکالیف قانونی عمل کنند