مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 03:302020-06-22ورزشي

شروع رقابت های والیبال در ویتنام با حضور تماشاگران!


کشور ویتنام نخستین کشوری شد که پس از کنترل شیوع ویروس کرونا، رقابت های والیبال خود را با حضور تماشاگران در سالن ها از سر گرفت.

- کشور ویتنام نخستین کشوری شد که پس از کنترل شیوع ویروس کرونا، رقابت های والیبال خود را با حضور تماشاگران در سالن ها از سر گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تعطیلی کلیه فعالیت های والیبال در سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا طی چند ماه گذشته، ویتنام اولین کشوری شد که رقابت های والیبال خود در دو بخش مردان و بانوان را با حضور تماشاگران آغاز کرد.

پیش از این قرار بود رقابت های والیبال کشور ویتنام در ماه مارس پیگیری شود اما به دلیل خطر همه گیری ویروس کرونا شروع این مسابقات به ماه جون موکول شد.

نخستین مسابقه والیبال در کشور ویتنام به میزبانی یک سالن 2000 نفری در شهر هاتین برگزار شد که به واسطه حضور پر شور هواداران، ظرفیت این سالن تکمیل شد.

مقامات کشور ویتنام اعلام کرده اند که ویروس کرونا در این کشور تحت کنترلاست و دیگر خطری برای حضور مردم در سالن ها و امکان ورزشی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال ایران به خاطر شیوع ویروس کرونا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

طبق اعلام فدراسیون والیبال ایران در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، فصل جدید لیگ برتر والیبال از شهریور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع رقابت های والیبال در ویتنام با حضور تماشاگران!

شروع رقابت های والیبال در ویتنام با حضور تماشاگران!