مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 17:452020-06-21سياسي

تاکید ویژه ای سالهای اخیر بر حقوق عامه شده است


در سالهای اخیر توجه ویژه ای به مسئله حقوق عامه در دستگاه قضایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در گفت و گوی ویژه خبری گفت: رهبر معظم انقلاب در حکم ریاست قوه قضاییه بر روی موضوع حفظ حقوق عامه تاکید کردند.

وی افزود: با سیاست های که رهبری برای دستگاه قضایی تبیین کرده اند و همچنین براساس مواد قانونی مسوولیت های زیادی بر عهده قوه قضاییه و به خصوص دادستانی کل کشور قرار گرفته است.

مننظری گفت: در سالهای اخیر نگاه ویژه ای به مسیله حقوق عامه شده است زیرا در گذشته یعنی در سی و چند سال قبل به خوبی به این وسیله پرداخته نشده بود.

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر کسی دلسوزانه و برای دفع فساد با قوه قضاییه همکاری کند ما از وی حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: از چندی قبل در سایت دادستانی کل کشور درگاهی باز شده است تا هر کسی می خواهد بیاید و هر شکایتی دارد به ثبت برساند.

منتظری گفت: مردم مطمئنم باشند هر شکایتی داشته باشند حتی اگر بخشی از قوه قضاییه باشد ما آن را پیگیری کرده و نخواهیم گذاشت که حقی ضایع شود.

دادستان کل کشور تصریح کرد البته این موضوع با تهمت و شایعه و پخش کردن خبر در فضای مجازی متفاوت است و این موضوع پذیرفته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ویژه ای سالهای اخیر بر حقوق عامه شده است

تاکید ویژه ای سالهای اخیر بر حقوق عامه شده است