مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 17:252020-06-21سياسي

نقاط ایمن برای اسکان اضطراری در کنگان جانمایی شود


در راستای اهداف پدافند غیرعامل، تهیه نقشه شهری و جانمایی نقاط ایمن برای اسکان اضطراری در این شهرستان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی پاک نژاد عصر یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان ضمن تبریک روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و روز اصناف اظهار داشت: شهروندان با هوشیاری و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری کنند.

وی رسالت پدافند غیرعامل را حفاظت از زیرساخت ها عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل نوعی سرمایه گذاری جهت پیشگیری از آسیب ها است.

فرماندار کنگان به آموزش های مردم محور در حوزه پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: اطلاع رسانی، آگاه سازی و ایجاد آمادگی های لازم برای پیشگیری و مقابله با آسیب ها و مخاطرات از وظایف اصلی پدافند غیرعامل شهرستان است.

پاک نژاد ایجاد فرهنگ و باور عمومی در خصوص به کارگیری اصول پدافند غیرعامل را ضروری عنوان و تاکید کرد: به کارگیری تمام ملاحظات پدافند غیرعامل در کلیه حوزه های خدماتی و عمرانی مورد انتظار مسئولین و مردم است.

فرماندار کنگان ضمن تاکید بر تهیه نقشه شهری و جانمایی نقاط ایمن برای اسکان اضطراری گفت: حفاظت از جان و مال مردم و زیرساخت ها و منابع اقتصادی شهرستان از اهداف اصول پدافن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط ایمن برای اسکان اضطراری در کنگان جانمایی شود

نقاط ایمن برای اسکان اضطراری در کنگان جانمایی شود