مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 13:202020-06-21بين الملل

ماجرای تلاش ترامپ برای دیدار با «ظریف» در فرانسه چه بود؟


انتشار بخش هایی از کتاب خاطرات «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ نشان می دهد که در مقطعی رییس جمهور آمریکا قصد داشته تا با وزیرخارجه ایران در فرانسه گفتگو کند.

- انتشار بخش هایی از کتاب خاطرات جان بولتون ، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ نشان می دهد که در مقطعی رییس جمهور آمریکا قصد داشته تا با وزیرخارجه ایران در فرانسه گفتگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جورزالیم پست، انتشار بخش هایی از کتاب خاطرات جان بولتون ، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ، از نقش قابل توجه او در ارتباط با سیاست های ترامپ درباره فلسطین حکایت دارد.

بولتون در بخشی از کتابش به دیدار سال 2017 خود با ترامپ اشاره می کند که در آن به ترامپ توصیه انتقال سفارت آمریکا را از تل آویو به بیت المقدس مطرح می کند و می گوید: از انتقال سفارت آمریکا به قدس و در نتیجه به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت اسراییل حمایت کردم.

جان بولتون که در سال 2017 هنوز به عنوان مشاور امنیت ملی ترامپ ارتقا نیافته بود، همچنین در کتابش عنوان می کند که درباره ایران از ترامپ خواستم به طرح خود برای خروج از توافق هسته ای سرعت بدهد، چون توسل به گزینه نظامی علیه برنامه هسته ای ایران شاید تنها راه حل پایدار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تلاش ترامپ برای دیدار با «ظریف» در فرانسه چه بود؟

ماجرای تلاش ترامپ برای دیدار با «ظریف» در فرانسه چه بود؟