مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-21اقتصادي

همدان رادار هواشناسی ندارد/ ثبت 440 میلیمتر باران در سال آبی جاری


مدیرکل سازمان هواشناسی همدان با بیان اینکه استان همدان رادار هواشناسی ندارد گفت: پیش بینی ها در این سازمان به صورت سه روزه، هفت روزه و اقلیمی انجام می شود که از ابتدای سال آبی جاری تا پایان خرداد به صورت میانگین 440 میلیمتر بارش در نقاط مختلف ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سعید باقری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بارش های استان نسبت به سال گذشته به صورت میانگین 21 درصد کاهش و نسبت به بلندمدت 31 درصد افزایش داشته است اظهار کرد: از ابتدای سال آبی جاری تا پایان خرداد امسال به صورت میانگین 440 میلی متر بارش در نقاط مختلف استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین دمای هوای استان نسبت به بلندمدت سه دهم درجه افزایش داشته است افزود: احتمال 10 درصد خطا برای پیش بینی های 72 ساعته و 20 درصد برای پیش بینی های هفت روزه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل سازمان هواشناسی همدان با بیان اینکه پیش بینی ها در این سازمان به صورت سه روزه، هفت روزه و اقلیمی انجام می شود ادامه داد: در سال جاری فصل تابستان بارندگی زیادی پیش بینی نمی شود و بارش های کم حجم به صورت محلی در این فصل رخ خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه دما هوا در تابستان امسال حدود یک درجه سانتیگراد نسبت به بلندمدت افزایش می یابد تصریح کرد: باران های پاییزی نیز در سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان رادار هواشناسی ندارد/ ثبت 440 میلیمتر باران در سال آبی جاری

همدان رادار هواشناسی ندارد/ ثبت 440 میلیمتر باران در سال آبی جاری