مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-21پزشكي

چطور مصرف هله هوله کودکانمان را کاهش دهیم؟


رفتن به سوپرمارکت و مواجهه با این همه هله هوله جورواجور من را هم به وسوسه می اندازد چه رسد به کودک 6 ساله ام! مشکل چاقی در کودکان شاید در وهله اول چندان جدی به شمار نیاید ولی قطعاً در آینده آن ها تأثیر به سزایی دارد.

- رفتن به سوپرمارکت و مواجهه با این همه هله هوله جورواجور من را هم به وسوسه می اندازد چه رسد به کودک 6 ساله ام! مشکل چاقی در کودکان شاید در وهله اول چندان جدی به شمار نیاید ولی قطعاً در آینده آن ها تأثیر به سزایی دارد.

کودکانی که با انواع اسنک های خالی از مواد مغذی محاصره شده اند برایشان بسیار سخت است که چشم خود را روی آن ها ببندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هفت مغز، چاقی در کودکان عوامل متعددی دارد از الگوی تغذیه گرفته تا کم تحرکی و عوامل ژنتیکی که از پدر و مادر به آن ها به ارث می رسد.

دکتر سیمون استینسون، پژوهشگر علوم تغذیه بنیاد تغذیه بریتانیا می گوید: شواهد نشان می دهد که پسرهای چاق بالای چهار سال هرروز بین 140 تا 500 کالری اضافی مصرف می کنند و دختران در همین سن بین 160 تا 290 کالری در روز؛ چاقی می تواند به سلامت جسمی و ذهنی کودک صدمه بزند و خطر بیماری هایی مانند فشارخون بالا و مشکلات تنفسی را بیشتر کند و همچنین زمینه مناسبی برای آسیب های ناشی از زورگویی قلدرها و کمبود اعتماد به نفس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور مصرف هله هوله کودکانمان را کاهش دهیم؟

چطور مصرف هله هوله کودکانمان را کاهش دهیم؟