مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 14:302020-06-20سياسي

خاطرات آیت الله سلطانی طباطبایی از امام خمینی و آیت الله بروجردی


آیت الله سلطانی طباطبایی (ره) در مورد ارتباط آیت الله بروجردی و امام خمینی گفت: نسبت به ارتباط این دو بزرگوار باید بگویم: ارتباط طرفینی بود.

- آیت الله سلطانی طباطبایی (ره) در مورد ارتباط آیت الله بروجردی و امام خمینی گفت: نسبت به ارتباط این دو بزرگوار باید بگویم: ارتباط طرفینی بود.

هم امام به آیت الله بروجردی بسیار احترام می گذاشتند و علاقه­ مند به ایشان بودند و هم آیت الله بروجردی نسبت به امام اهمیت فوق العاده ای قائل بودند و به وی علاقه شدید داشتند.

ماموریتهای مهمی را به ایشان محول می کردند، مثلا در مشهد، حادثه ای اتفاق افتاد که حضرت امام را با ختیارات تام، به آنجا فرستادند.

آن ماموریت، دو ما طول کشید.

در قضیه نهاوند نیز، با همین اختیارات، امام از طرف آیت الله بروجردی رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله سیدمحمدباقر سلطانی طباطبایی (ره)، پس از 86 سال زندگی پر خیر و برکت در راه خدمت به اسلام و حوزه های علمیه، سرانجام در روز شنبه 31 خرداد 1376 ش در منزل یگانه دخترش در جماران بدرود حیات گفت.

به مناسبت سالروز ارتحال آیت الله سلطانی طباطبایی متن کامل گفت و گوی ایشان با مجله حوزه برای بازخوانی در ادامه می آید: با تشکر از حضرت عالی که مصاحبه با مجله ما را پذیرفتید، لطفا بفرمایید منشا درخشش حضرت آیت الله بروجردی، در مسائل علمی و فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات آیت الله سلطانی طباطبایی از امام خمینی و آیت الله بروجردی

خاطرات آیت الله سلطانی طباطبایی از امام خمینی و آیت الله بروجردی