مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 11:502020-06-20سياسي

30 درصد مردم سمنان به کرونا مبتلا شده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان روز شنبه(31 خرداد ماه) اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 30 درصد مردم سمنان به این بیماری مبتلا شده اند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان روز شنبه(31 خرداد ماه) اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 30 درصد مردم سمنان به این بیماری مبتلا شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون 30 درصد از مردم سمنان به این بیماری مبتلا شده اند، گفت: رعایت نکات بهداشتی باید در اولویت نخست مردم قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، نوید دانایی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن ابراز نگرانی از ایجاد موج دوم ابتلاء به بیماری کرونا در روزهای آینده در شهرهای تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه های وزارت بهداشت تأکید کرد و گفت: از زمان شیوع این بیماری تاکنون 30 درصد از مردم این منطقه به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی بابیان اینکه این در حالی است که میزان رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان استان سمنان به کمتر از 30 درصد کاهش یافته است، افزود: موارد بستری روزانه در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد مردم سمنان به کرونا مبتلا شده اند

30 درصد مردم سمنان به کرونا مبتلا شده اند