مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-20بين الملل

2 کتاب ضدترامپ در صدر فروش آمازون


کتاب خاطرات «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا و «مری ترامپ» برادرزاده «دونالد ترامپ»، پیش از انتشار رسمی، در صدر فهرست فروش سایت آمازون قرار گرفتند.

- کتاب خاطرات جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا و مری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ ، پیش از انتشار رسمی، در صدر فهرست فروش سایت آمازون قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد شامل مروی بر خاطرات جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، در حالی قرار است از سه روز دیگر (23 ژوئن) منتشر شود که با کنار زدن کتاب هایی درباره نژادپرستی به صدر فهرست فروش سایت آمازون راه یافته است.

این کتاب که دونالد ترامپ و کاخ سفید در تلاش برای جلوگیری از انتشار آن هستند، در حالی در رتبه نخست پرفروش ترین های آمازون قرار گرفته که نقدهای مثبتی درباره آن نوشته نشده و نیویورک تایمز و واشنگتن پست آن ر اثری غلوشده و خودبزرگ بینانه توصیف کرده اند.

در بخش هایی از کتاب خاطرات نوشته جان بولتون که در فضای مجازی منتشر شده، مشاور ارشد و سابق امنیت ملی آمریکا چهره ای مخرب از ترامپ ترسیم می کند که برای تامین منافع شخصی و انتخاب مجدد خود، از سیاست خارجی آمریکا سوءاستفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کتاب ضدترامپ در صدر فروش آمازون

2 کتاب ضدترامپ در صدر فروش آمازون