مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-20سياسي

خضریان: ضربات نیروی هوافضای سپاه به آمریکا، پوشالی بودن قدرت آنها را ثابت کرد


موج اجتماعی به وجود آمده در ایران بعد از ساقط شدن پهپاد متجاوز آمریکا در خلیج فارس توسط نیروی هوافضای سپاه، منجر به افزایش حمایت از این نهاد انقلابی شده است.

- علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولین سالگرد ساقط کردن پهپاد آمریکایی در تنگه هرمز توسط سپاه، اظهار داشت: آمریکایی ها از قدرت دفاعی و نظامی سپاه پاسداران به خوبی آگاه هستند و می دانند که توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از ظرفیت سپاه و دیگر نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی است در منطقه و فرامنطقه بسیار زیاد است.

** دولتمردان آمریکایی از توان بازدارندگی ایران مطلع هستند  وی در همین راستا افزود: دولتمردان آمریکایی از توان بازدارندگی ایران مطلع هستند و به همین دلیل دست به یک کار بی سابقه زده و عملیاتی تروریستی از سوی یک دولت جنایتکار را علیه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عراق انجام دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: به دلیل قدرت سپاه و اصرار این نهاد انقلابی که در راستای حفاظت و صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی گام برمی دارد تحت تحریم آمریکا قرار گرفته و آن را در زمره سازمان های تروریستی به حساب آورد اما موج اجتماعی به وجود آمده در کشور منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: ضربات نیروی هوافضای سپاه به آمریکا، پوشالی بودن قدرت آنها را ثابت کرد

خضریان: ضربات نیروی هوافضای سپاه به آمریکا، پوشالی بودن قدرت آنها را ثابت کرد