مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-20پزشكي

تمرکز پذیرش در بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران کرونایی اختصاص یافت


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مراکز درمانی، تمرکز پذیرش در بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر شاپور بدیعی در حاشیه نشست کارگروه مراقبت و درمان کووید-19دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تا پیش از این قرار بود که اورژانس عدالتیان از زیر بار کرونا خارج شود اما با توجه به افزایش موارد ابتلا و جلوگیری از ایجاد دغدغه برای هموطنان، در شرایط فعلی مقرر شد بیمارستان امام رضا(ع) پذیرش بیماران مبتلا به کووید-19 را در اولویت خود قرار دهد و در بیمارستان قائم(عج) نیز تمرکز بر ارائه خدمات به بیماران غیر کرونایی باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: بر این اساس دو مرکز درمانی اصلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با برنامه ریزی های مناسب به بیماران کرونایی و غیر کرونایی اختصاص یافت تا هیچ یک از گروه ها دچار خلل در روند درمان نشوند.

وی اظهار کرد: دیگر مراکز درمانی نیز 50 درصد از ظرفیت خود را به بیماران غیر کرونایی اختصاص داده و باقی ظرفیت را برای استفاده در شرایط ضروری خالی نگه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز پذیرش در بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران کرونایی اختصاص یافت

تمرکز پذیرش در بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران کرونایی اختصاص یافت