مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-19سياسي

آموزش و پرورش باید به مدار اصلی خود برگردد/ با حقوق معلمی نمی توان برج و کاخ ساخت


ابراهیم عزیزی با بیان اینکه آیا می شود با حقوق معلمی و اداری برج ها و کاخ ها ساخت، گفت: آموزش وپرورش باید به مدار اصلی خود برگردد، لذا در مجلس یازدهم این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شیراز در خصوص شفافیت آرای نمایندگان و موضع مجلس در برابر فساد اظهار داشت: اولویت مجلس یازدهم بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب فرهنگ و اقتصاد است.

این مجلس نمی پذیرد که یک عده با استفاده از رانت زمینه ارتباطات ناسالم را فراهم کنند وی با بیان اینکه مجلس یازدهم یک مجلس فساد ستیز است، افزود: این مجلس نمی پذیرد که یک عده با استفاده از رانت زمینه ارتباطات ناسالم را فراهم کنند.

نماینده شیراز اصلاح قوانین ناکارآمد و تقویت بعد نظارتی مجلس را ضروری دانست و گفت: مجلس یازدهم جلوی زیاده خواهی و زد و بندهای ناسالم را در جهت خدمت بیشتر به مردم خواهد گرفت.

عزیزی در خصوص نظارت بر دولت با ابزارهای نظارتی مجلس ضمن برشمردن این ابزارها بیان کرد: تذکر، سوال و  استیضاح، تحقیق و تفحص، رای اعتماد یا عدم رای اعتماد، کمیسیون اصل 90، نظارت کمیسیون های تخصصی، دیوان محاسبات و ناظران مجلس در شوراها از ابزارهای نماینده مجلس است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش باید به مدار اصلی خود برگردد/ با حقوق معلمی نمی توان برج و کاخ ساخت

آموزش و پرورش باید به مدار اصلی خود برگردد/ با حقوق معلمی نمی توان برج و کاخ ساخت