مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-18سياسي

دلیل برخورد های نرم استانداری با مسببان فاجعه زیست محیطی آذربایجان شرقی چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میثم مرادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه در نامه ای به پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از مشکلات اساسی که در این استان در سال های اخیر ایجاد شده، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه در نامه ای به استاندار آذربایجان شرقی از برخورد های نرم و ظریف با مسببان آلودگی زیست محیطی در این استان انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میثم مرادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه در نامه ای به پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از مشکلات اساسی که در این استان در سال های اخیر ایجاد شده، بیان کرد که وقتی پای افراد قدرتمند و صاحب نفوذ در میان است، مسئولان به هر دلیل نامعلوم از انجام وظایف خود سرباز می زنند.

در این نامه آمده است:استان آذربایجانشرقی در این چند سال اخیر دچار مشکلات اساسی ای شده است که متاسفانه در بعضی از این مشکلات هیچ اراده ای بر حل مشکل از طرف مسئولین استانی دیده نمی شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه طبق فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید و جامعه دانشگاهی کشور، که فرمودند: مشکلات امروز و فردای کشور باید عالمانه حل شود، زیرا مواجهه غیر علمی و غیر مدبرانه با مشکلات موجب پیچیده و افزون شدن آن ها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل برخورد های نرم استانداری با مسببان فاجعه زیست محیطی آذربایجان شرقی چیست؟

دلیل برخورد های نرم استانداری با مسببان فاجعه زیست محیطی آذربایجان شرقی چیست؟