مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 09:502020-06-18پزشكي

القاءکننده های پیری و نانوذرات برای حذف تومور سرطان از بدن ترکیب شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، نوعی از سرطان پستان وجود دارد که در آن تومور، هیچ کدام از گیرنده های رایج نظیر استروژن، پروژسترون و HER 2 را روی سطح خود ایجاد نمی کند؛ - پژوهشگران اسپانیایی نشان دادند که با ترکیب القاءکننده های پیری و نانوذرات می توان روش درمانی جدیدی برای مقابله با نوعی تومور سرطان پستان ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، نوعی از سرطان پستان وجود دارد که در آن تومور، هیچ کدام از گیرنده های رایج نظیر استروژن، پروژسترون و HER 2 را روی سطح خود ایجاد نمی کند؛ بنابراین، درمان این نوع سرطان با روش های رایج امکان پذیر نیست.

به تازگی مار اورزایز از آزمایشگاه شیمی پروتیین و پپتید در CIPF و رامن مارتینز مارز از پژوهشگاه شناخت مولکولی و توسعه فناوری نشان دادند که می توان از یک روش درمانی ترکیبی مبتنی بر نانوذرات برای مقابله با این نوع سرطان استفاده کرد.

یافته های این گروه نشان داد که با ترکیب القاء کننده پیری و یک نوع نانوذرات سنولیتیکی که به صورت انتخابی سلول های کهنسال را از بین می برد، می توان به کاهش رشد تومور و جلوگیری از تکثیر سلول های سرطانی کمک کرد.

تاکنون استفاده از القاء کننده پیری یک راهبرد موفق برای معالجه بیماران مبتلا به سرطان پستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاءکننده های پیری و نانوذرات برای حذف تومور سرطان از بدن ترکیب شدند

القاءکننده های پیری و نانوذرات برای حذف تومور سرطان از بدن ترکیب شدند