مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-18سياسي

بیانیه جمعیت ایثارگران درباره خطر تعطیلی شبکه های برون مرزی صدا وسیما


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی توی بیانیه نسبت به تعطیلی برخی از شبکه های برون مرزی صدا و سیما هشدار داد و تاکید کرد: شبکه های برون مرزی صدا وسیما امروز در خط مقدم جنگ نرم دشمن قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای نسبت به تعطیلی برخی از شبکه های برون مرزی صدا و سیما هشدار و تاکید کرد: اخیرا مطلع شدیم برخی از شبکه های برون مرزی سازمان صدا و سیما به دلیل تاخیر در پرداخت بدهی به شرکت های ماهواره ای با خطر قطع پخش مواجه شده اند و متاسفانه این خبر تاسف بار آنطور که باید و شاید مورد توجه مسئولین فرهنگی کشور قرار نگرفته است، در این راستا  جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی لازم می داند نکاتی را متذکر شود.

  در بیانیه جمعیت ایثارگران آمده است: امروزه بر کسی پوشیده نیست که مغز و روح مردم در اقصی نقاط جهان به شدت در معرض تاثیر گذاری رسانه ها قرار دارد و در این مسیر رقابتی نفس گیر برای جذب مخاطب در جریان است و ابر رسانه های بین المللی  از هیچ تلاشی برای توسعه کمی و کیفی خود فروگذار نمی کنند، چه شده است که در چنین شرایطی شبکه های برون مرزی با اینچنین مشکلاتی دست به گریبان اند؟ این بیانیه می افزاید: فراموش نکنیم به موازات تلاش شبکه های بین المللی برای جذب مخاطب خصوصا در آنسوی مرزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جمعیت ایثارگران درباره خطر تعطیلی شبکه های برون مرزی صدا وسیما

بیانیه جمعیت ایثارگران درباره خطر تعطیلی شبکه های برون مرزی صدا وسیما