مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-18اقتصادي

اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا


معاون استاندار لرستان از اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسد عبدالهی امروز پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان، گفت: به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان، بالغ بر 700 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت توسط 16 بانک عامل در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی، اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی استان برای بهره مندی از این تسهیلات، ضرورت دارد در سامانه کارا ثبت نام و مدارک خود را تکمیل کنند.

معاون استاندار لرستان، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به گونه ای اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره مند شوند.

عبدالهی، خاطرنشان کرد: 60 هزار واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی بر اثر بیماری کرونا در استان دچار آسیب شده اند که برخی از آنها کاملاً تعطیل و برخی دیگر با 50 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند که برای جبران خسارات آنها این اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی، بیان داشت: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان 12 درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن 24 ماهه است که بسته به شرایط از 12 تا 16 میلیون تومان به هر بنگاه اقتصادی تسهیلات پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا

اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا