مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-18اقتصادي

ثبت نام 5217 واحد صنفی آسیب دیده استان همدان در سامانه کارا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ثبت نام 5 هزار و 217 واحد آسیب دیده از کرونا در استان همدان در سامانه کارا خبر داد.

- احمد توصیفیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 5 هزار و 217 واحد آسیب دیده از کرونا در استان همدان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند، گفت: در راستای جبران برخی آسیب های ناشی از بیماری کرونا بر روی کسب و کار 804 میلیارد تومان در 15 بانک به عنوان سهم استان همدان در نظر گرفته شده که دستورالعمل و ضوابط پرداخت آن تشریح شده است.

وی با بیان اینکه در 10 روز آینده شتابی در ارائه تقاضای متقاضیان در سامانه کار را خواهیم داشت، گفت: 14 رسته برای دریافت این تسهیلات اعلام شده و صاحبان کسب و کار تقاضای خود را ثبت می کنند.

توصیفیان با بیان اینکه 33 هزار و 486 واحد در استان همدان مشمول این تسهیلات هستند، گفت: بعد از ثبت نام متقاضی در سامانه کارا دستگاه اجرایی پرونده را بررسی و پس از تأیید به بانک عامل معرفی می کند و بانک طی یک هفته باید تسهیلات را پرداخت کند.

توصیفیان به رقم تسهیلات تخصیص داده شده به بنگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی به میزان 6 میلیون تومان برای رانندگان مسافری خویش فرما، 12 میلیون تومان برای بنگاه های آسیب دیده از کرونا به ازای هر فرد و 16 میلیون تومان هم برای بنگاه های آسیب دیده که به دستور ستاد ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 5217 واحد صنفی آسیب دیده استان همدان در سامانه کارا

ثبت نام 5217 واحد صنفی آسیب دیده استان همدان در سامانه کارا