مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 15:052020-06-16ورزشي

شکست ساوجی ها مقابل قرمزپوشان پایتخت


تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در دیداری تدارکاتی مقابل پرسپولیس تهران شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه عصر امروز دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و خوشه طلایی ساوه در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 0 به سود قرمز پوشان پایتخت به اتمام رسید.

مهدی عبدی، مهدی ترابی و علی علیپور گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند ضمن اینکه در دقایق پایانی نیمه اول علیرضا بیرانوند دروازبان پرسپولیس موفق شد پنالتی بازیکنان خوشه طلایی را با موفقیت مهار کند.

تیم خوشه طلایی همچنین در بازی قبلی خود که روز پنجشنبه مقابل استقلال تهران برگزار شده بود موفق شد این تیم را در تهران با نتیجه 2 بر 2 متوقف کند.

پرویزی مدیرعامل تیم خوشه طلایی در حاشیه این دیدار از احتمال برگزاری یک دیدار تدارکاتی دیگر قبل از شروع بازی های لیگ یک خبر داد و گفت: طبق برنامه اعلامی سرمربی پیش میرویم و احتمال دارد یک دیدار دیگر را برای حضور قدرتمند در دیدارهای باقیمانده لیگ 1 برگزار کنیم که طی روزهای آینده تصمیم گیری در این خصوص انجام خواهد شد.

گفتنی است نماینده ساوه در لیگ دسته اول فوتبال کشور در حال حاضر با 45 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ یک جای داشته و امید زیادی را برای صعود به لیگ برتر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست ساوجی ها مقابل قرمزپوشان پایتخت

شکست ساوجی ها مقابل قرمزپوشان پایتخت