مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 12:252020-06-16سياسي

آغاز عملیات ساماندهی سه آب بندان آستارا


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا از آغاز عملیات ساماندهی سه آب بندان در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا از آغاز عملیات ساماندهی سه آب بندان در این شهرستان خبر داد.

کامبیز لقمانی مقدم در جلسه ساماندهی تالاب ها و آب بندان های این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، ساماندهی و لایروبی سه آب بندان اورتا استیل، حاجی غفار و سه گانه دمیرلیک به مساحت 32 هکتار در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این مهم از محل اعتبارات ملی انجام می شود، ادامه داد: در مجموع برای اجرای این پروژه ها رقمی معادل 20 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آب بندان حاجی غفار با یک میلیارد و 200 میلیون ریال در 4 هکتار و 90 دصد پیشرفت در شرف پایان است، افزود: آب بندان های اورتا استیل با 8 هکتار مساحت و 2 میلیارد ریال اعتبار و آب بندان سه گانه دمیرلیک با بیش از 20 هکتار و 17 میلیارد ریال اعتبار از ابتدای مرداد سالجاری لایروبی خواهد شد.

لقمانی مقدم با بیان اینکه با انجام لایروبی و ساماندهی این آب بندان ها، علاوه بر افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب مورد نیاز کشاورزی، ظرفیت پرورش و تولید آبزیان با سرمایه گذاری بخش خصوصی امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساماندهی سه آب بندان آستارا

آغاز عملیات ساماندهی سه آب بندان آستارا