مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-16اقتصادي

اراضی واقع در مسیر ساماندهی رودخانه «بردول» بدون استعلام واگذار شده است


معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: اراضی که در مسیر پروژه ساماندهی رودخانه بردول قرار دارند بدون اخذ استعلام از شرکت آب منطقه ای توسط شورای شهر و شهرداری منطقه واگذار شده است که با انجام پروژه ساماندهی برخی از این قطعات تفکیک شده از بین خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، محمد رنجبر در خصوص ساماندهی رودخانه بردول پارسیان اظهار کرد: این پروژه با هدف رفع خطر سیلاب از شهر پارسیان توسط شرکت آب منطقه ای هرمزگان در دو فاز آغاز شد.

وی عنوان کرد: فاز اول این پروژه از پایین دست رودخانه تا محور پارسیان بندرلنگه به طول 900 متر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان آغاز شد که تاکنون دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای هرمزگان با بیان اینکه ساماندهی 200 متر آخر مسیر به صورت کامل اتمام یافته است، ابراز داشت: 90 درصد عملیات خاکی 700 متر باقیمانده مسیر نیز به اتمام رسیده است و پوشش سنگی آن در حال انجام است.

رنجبر با بیان اینکه این پروژه تاکنون با برخی از تعارضات روبرو بوده است که باعث کندی اتمام پروژه شده است، بیان داشت: این کانال از جنس مصالح سنگی ملاتی به همراه ژئو تکستایل است و در پایین دست بردول احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی واقع در مسیر ساماندهی رودخانه «بردول» بدون استعلام واگذار شده است

اراضی واقع در مسیر ساماندهی رودخانه «بردول» بدون استعلام واگذار شده است