مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-16سياسي

ابهامات اصلی سانحه سقوط ATR یاسوج چیست؟


در حالی رییس سازمان هواپیمایی در دادگاه سانحه ATR یاسوج به دلیل ضعف در عملکرد نظارتی سازمان هواپیمایی یکی از متهمان بروز این سانحه است که وی با قرار وثیقه آزاد است و به عنوان رییس سازمان هواپیمایی کشوری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سانحه هواپیمای ATR مسیر تهران-یاسوج، اواخر بهمن ماه سال 1396 رخ داد و همه 66 سرنشین این هواپیما جان باختند.

یکی از عواملی که به عنوان دلیل برخورد این هواپیما با کوه های دنا، مطرح شده است، یخ زدگی بال و نقص هواپیمای ATR در پوشش این نقص است.

به دلیل بروز به دنبال وقوع این سانحه مراجع قانونی مختلف پیگیر این سانحه شدند تا دلیل وقوع این سانحه را مشخص کرده و با متخلفان احتمالی برخورد کنند.

در این راستا مجلس شورای اسلامی، بازرسی کل کشور، قوه قضاییه و دفتر بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری بررسی های خود را شروع کردند.

بررسی گزارش های نهادهای یادشده و گفت وگو با کارشناسان چند ابهام اصلی را به اذهان متبادر می کند.

* رویه نامعمول در گزارش دهی سانحه از سوی کمیسیون بررسی سانحه پس از این سانحه، سازمان هواپیمایی کشوری تلاش کرد که خلبان را مقصر این سانحه معرفی کند و در این راستا گزارش های اولیه دفتر بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری که در روزهای اول پس از سانحه بلافاصله منتشر شد، خلبان را مقصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات اصلی سانحه سقوط ATR یاسوج چیست؟

ابهامات اصلی سانحه سقوط ATR یاسوج چیست؟