مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-16سياسي

معدن شن و ماسه «برخوردار» تعطیل شد/ مهلت یک ماهه برای رفع معارض


رییس سازمان صمت لرستان از تعطیلی معدن شن و ماسه «برخوردار» شهرستان دلفان خبر داد و گفت: شورای تأمین شهرستان فرصت یک ماهه به معدن کار داده تا مشکلات خود را با معارضین محلی حل کند.

- خرم آباد- رییس سازمان صمت لرستان از تعطیلی معدن شن و ماسه برخوردار شهرستان دلفان خبر داد و گفت: شورای تأمین شهرستان فرصت یک ماهه به معدن کار داده تا مشکلات خود را با معارضین محلی حل کند.

محمدرضا صفی خانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تعطیلی موقت معدن شن و ماسه منطقه برخوردار در شهرستان دلفان، اظهار داشت: این معدن در حال حاضر معارض دارد.

وی در خصوص فرآیند تعطیلی معادن با بیان اینکه اگر مشکلی در معدنی پیش آید تقاضای تعطیلی موقت معدن را می دهند، عنوان کرد: این امر در یک کمیته مطرح می شود و این کمیته نیز موافقت می کند که به طور مثال یک تا چند ماه معدن تعطیل شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به اینکه معدن منطقه برخوردار معارض دارد و باید مشکل آن به شکلی حل شود به آن تعطیلی موقت داده اند، افزود: شورای تأمین شهرستان یک فرصت یک ماهه به معدن کار داده تا مشکلات خود را با معارضین محلی حل کند.

صفی خانی، گفت: ما نیز اجازه تعطیلی این یک ماه را به معدن داده ایم تا مصوبه شورای تأمین استان را به شکلی اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن شن و ماسه «برخوردار» تعطیل شد/ مهلت یک ماهه برای رفع معارض

معدن شن و ماسه «برخوردار» تعطیل شد/ مهلت یک ماهه برای رفع معارض