مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-16اقتصادي

«کرونا» مصرف آب را در کرمانشاه 21 درصد افزایش داد/ لزوم حفر 10 حلقه چاه جدید


علی رضا کاکاوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به مشکل قطع آب یا افت فشار در برخی محلات کرمانشاه، اظهار داشت: شهر کرمانشاه تقریبا از سنوات گذشته حدودا در  تعدادی از محلات از جمله در مناطقی در شمال شهر شهرک های ظفر نوکان، شهرک تکاور و در جنوب شهر مناطق بالادست خیام، مناطقی از زیباشهر و.

دچار قطعی آب بوده است.

وی دلیل زودتر شروع شدن افت فشار و یا قطعی آب در برخی از محلات کرمانشاه نسبت به سال های گذشته را شیوع بیماری کرونا و افزایش مصرف ناشی از آن دانست و افزود: بیماری کرونا سبب شد امسال حدود 21 درصد افزایش مصرف آب شرب را نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه، با اشاره به طرح آبرسانی به کرمانشاه از سدگاوشان، ادامه داد: قرار است سد گاوشان برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه بعد از چند سال تاخیر وارد مدار بهره برداری شود که امیدواریم تا پایان امسال این سامانه توسط شرکت آب منطقه ای به نتیجه برسد و با این خط اضطراری سد که بخش قابل توجهی از منبع تامین آب شهر را به خود اختصاص می دهد، مشکل کمبود آب شرب کرمانشاه برای سال های سال مرتفع شود.

وی به جلسه ای که طی هفته گذشته در راستای آب و یا افت فشار در برخی از مناطق با استاندار برگزار شد، اشاره ای داشت و گفت: این جلسه مصوبات بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» مصرف آب را در کرمانشاه 21 درصد افزایش داد/ لزوم حفر 10 حلقه چاه جدید

«کرونا» مصرف آب را در کرمانشاه 21 درصد افزایش داد/ لزوم حفر 10 حلقه چاه جدید