مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-16بين الملل

سازمان بنادر: جستجو برای مفقودین شناور بهبهان را متوقف می کنیم/ دیگر امیدی نیست


مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از توقف عملیات جستجو و نجات برای مفقودین شناور بهبهان خبر داد و گفت: امید چندانی برای زنده ماندن آنها وجود ندارد و با وجود اینکه 9 روز جستجو را ادامه دادیم، - همچنان منتظر اخباری هستیم که در صورت دریافت آن، عملیات را دوباره از سر می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بامداد 16 خرداد امسال خبری مبنی بر غرق شدن کشتی باری بهبهان که بندر خرمشهر را با حدود 800 تن سرامیک به بندر ام القصر عراق ترک می کرد، منتشر شد.

تقریبا از همان روز عملیات جستجو برای نجات خدمه این کشتی در محل سانجه، یعنی نزدیک آبهای عراقی و منطقه خورعبدلله آغاز شد اما نهایتاً، از هفت خدمه کشتی چهار نفر نجات پیدا کرده و به کشور بازگشتند.

یکی از آنها جان خود را از دست داد و دو خدمه دیگر مفقود شدند.

اکنون درباره آخرین وضعیت عملیات جستجو و نجات برای مفقودین شناور بهبهان، نادر پسنده - مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: باوجود آنکه در همه کشورهای دنیا عملیات جستجو و نجات حداکثر سه روز انجام می شود، ما این عملیات را 9 روز و تا پایان روز شنبه (24 خرداد) ادامه دادیم اما اثری از آنها پیدا نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بنادر: جستجو برای مفقودین شناور بهبهان را متوقف می کنیم/ دیگر امیدی نیست

سازمان بنادر: جستجو برای مفقودین شناور بهبهان را متوقف می کنیم/ دیگر امیدی نیست