مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-16حوادث

کشف 4.5 تن چوب قاچاق درفامنین/15 توزیع کننده مواد مخدر دستگیرشدند


کشف 4.

5 تن چوب و یک هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در فامنین، دستگیری 15 توزیع کننده مواد مخدر در ملایر و کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودرآهنگ برخی عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 4 تن و 500 کیلوگرم چوب قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون 4 تن و 500 کیلوگرم چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 200 میلیون ریال برآورد کرده اند از کشف یک هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز که برابر نظر کارشناسان، 200 میلیون ریال ارزیابی شده، کشف و یک متهم نیز در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4.5 تن چوب قاچاق درفامنین/15 توزیع کننده مواد مخدر دستگیرشدند

کشف 4.5 تن چوب قاچاق درفامنین/15 توزیع کننده مواد مخدر دستگیرشدند