مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-16بين الملل

واکنش تند پارلمان عراق و ائتلاف الفتح به حمله مجدد آنکارا به شمال این کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی حمله بامداد روز دوشنبه (دیروز - 15 ژوئن) جنگنده های ترکیه به شمال عراق و هدف قرار دادن یک اردوگاه آوارگان در نزدیکی مخمور و سنجار، - در ادامه موضع گیری طرف های عراقی علیه حمله اخیر آنکارا به بهانه مقابله با پ.

ک.

ک به شمال عراق، ائتلاف الفتح و پارلمان عراق طی بیانیه هایی این اقدام تنش آفرین ترکیه را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی حمله بامداد روز دوشنبه (دیروز - 15 ژوئن) جنگنده های ترکیه به شمال عراق و هدف قرار دادن یک اردوگاه آوارگان در نزدیکی مخمور و سنجار، فرماندهی عملیات مشترک عراق، نخستین طرف رسمی عراقی بود که به این حمله واکنش نشان داد و آن را محکوم و اقدامی تنش آفرین و نقض حاکمیت عراق توصیف کرد و خواستار جلوگیری از تکرار چنین حملاتی شد.

بر اساس بیانیه ارتش عراق، 18 فروند جنگنده ترکیه با نقض حریم هوایی عراق به سوی (سنجار - مخمور - الکویرـ اربیل) حرکت کردند تا به شهرستان الشرقاط در عمق 193 کیلومتری از مرز های ترکیه در داخل حریم هوایی عراق رسیدند و یک اردوگاه آوارگان در نزدیکی مخمور و سنجار را هدف قرار دادند.

پس از آن شماری از نمایندگان عراقی، طی بیانیه هایی جداگانه این اقدام را محکوم کردند و خواستار اقدام عملی دولت برای جلوگیری از چنین اقداماتی از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند پارلمان عراق و ائتلاف الفتح به حمله مجدد آنکارا به شمال این کشور

واکنش تند پارلمان عراق و ائتلاف الفتح به حمله مجدد آنکارا به شمال این کشور