مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-15فرهنگي

مومنی شریف: دغدغه «سرباز» سبک زندگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری درباره مجموعه سرباز یادداشتی نوشته که متن کامل آن را در ادامه می خوانید: - رییس حوزه هنری گفت: شخصیت های سرباز سیاه و سفید نیستند بلکه قضاوت در باره آن ها متفاوت است و بینندگان را به اظهار نظر و قضاوت های متفاوت وا می دارد و در نتیجه می آموزد چگونه باید تصمیم درست گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری درباره مجموعه سرباز یادداشتی نوشته که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:یکی از دغدغه های همیشگی مراکز فرهنگی مهم و صدا و سیما تولید محصولات نمایشی باکیفیت در راستای اهداف متعالی بوده است.

اهدافی که سال های بسیار بهترین افراد برای آن بیشترین زحمات را متقبل شده و چه بسا زندگی و جان عزیز خود را در این مسیر فدا کرده اند.

انعکاس هنرمندانه این اهداف بلند برای تاثیر در روش زندگی مردم از جمله کار های مهم و البته خطیر مراکز تولید فرهنگی بوده است.

سریال های تلویزیونی همیشه از پرمخاطب ترین و موثرترین قالب های آگاهی بخشی در ارتباط با روش زندگی مومنانه بوده و هست.

اگرچه به نظر می رسد تاکنون عدد تولید چنین کار هایی اندک بوده، اما کسانیکه سررشته ای از تولید محصولات هنری دارند میدانند که انجام چنین کار هایی به دلایل گوناگون تا چه میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مومنی شریف: دغدغه «سرباز» سبک زندگی است

مومنی شریف: دغدغه «سرباز» سبک زندگی است