مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-15دانش

تجهیز مرکز تشخیص مولکولی کرونا/انجام 9 هزار تست تشخیص کرونا


رییس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در نشست با معاون اول رییس جمهور به تشریح دستاوردهای این پژوهشگاه در زمینه مبارزه با بیماری کرونا پرداخت.

- رییس پژوهشگاه مهندسی ژنتیک در نشست با معاون اول رییس جمهور مطرح کرد تجهیز مرکز تشخیص مولکولی کرونا/انجام 9 هزار تست تشخیص کرونا رییس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در نشست با معاون اول رییس جمهور به تشریح دستاوردهای این پژوهشگاه در زمینه مبارزه با بیماری کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی مطلبی در نشست مدیران ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری که صبح امروز (دوشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، در ابتدای سخنان خود با اشاره به تاریخچه پژوهشگاه و اقدامات موثر انجام شده از سوی آن گفت: کسب رتبه اول در بین کلیه پژوهشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور طی دو سال پیاپی در سال های 2018 و 2019 از جمله افتخارات این پژوهشگاه محسوب می شود.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز تشخیص مولکولی کرونا، اظهار کرد: راه اندازی این مرکز با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و شروع به کار آن از تاریخ 29 اسفند 98 از جمله دستاوردهای پژوهشگاه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مرکز تشخیص مولکولی کرونا/انجام 9 هزار تست تشخیص کرونا

تجهیز مرکز تشخیص مولکولی کرونا/انجام 9 هزار تست تشخیص کرونا