مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-15اقتصادي

رفع مشکل افت فشار آب روستاهای آبدانان با احداث ایستگاه پمپاژ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نورالله تیموری مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ایلام ظهر امروز در بازدید از تاسیسات آبرسانی سراب و ایستگاه پمپاژ آبدانان با اشاره به اقدامات انجام شده شرکت آب و فاضلاب در جهت مدیریت و تامین آب شرب این شهرستان، گفت: برای احداث ایستگاه پمپاژ آبدانان حدود 25 میلیارد ریال هزینه شده است که با بهره گیری از این ایستگاه مشکل افت فشار این شهر و تعدادی از روستاهای تابعه حل خواهد شد.

وی افزود: مشکل افت فشار آب در منطقه شهید رجایی شهر آبدانان با استفاده از چاه آب روستای گند آب و اجرای سه کیلومتر خط انتقال موضوع حل خواهد شد.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: شرکت های خدمات رسان مانند آب و فاضلاب در هر شرایطی چه اعتبار باشد و چه نباشد باید به فعالیت های خود ادامه دهند و برای تسریع در کار اتمام پروژه های آبرسانی در این شهر مساعدت و همکاری در زمینه افزایش اعتبارات لازم است.

تلاش برای کمترین چالش در تامین آب وی در ادامه  با بیان اینکه تلاش مجموعه شرکت بر خدمات رسانی مناسب به مشترکین و تابستان است، تصریح کرد: باید با ارائه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و همفکری و همکاری تمامی واحدها، تابستان پیش رو را با کمترین چالش در تامین آب سپری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل افت فشار آب روستاهای آبدانان با احداث ایستگاه پمپاژ

رفع مشکل افت فشار آب روستاهای آبدانان با احداث ایستگاه پمپاژ