مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-15سياسي

حمل و دفن زباله های بیمارستانی وظیفه شهرداری تهران نیست


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: براساس قانون حمل، امحا و دفن زباله های بیمارستانی وظیفه شهرداری تهران نیست اما ما این کار را برای کمک به مردم تهران انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم آغاز اجرای طرح کاپ گفت: در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به طور مرتب وضعیت پسماند شهر تهران مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: چند سازمان ما در حوزه خدمات شهری کارکردشان به طور مستیقم با خود سازمان بوده و متولی اش خود معاونت است مثل بهشت زهرا، سازمان میادین و پسماند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: براساس نظرسنجی های بیرونی مردم از خدمات ارائه شده از سوی این سه سازمان رضایت کافی را دارند.

یزدانی تصریح کرد: موضوع پسماند یک موضوع ملی است و باید به آن هم به صورت ملی توجه ویژه ای کرد تا به موفقیت در حوزه تفکیک و کاهش تولید برسیم.

وی ادامه داد: در موضوع کاهش تولید یک زمان بندی داشته ایم که از این زمان بندی و چارچوب عقب نبوده اما کارهای بزرگی باید انجام شود.

مجتبی یزدانی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع پسماند پزشکی اشاره کرد و گفت: براساس قانون پسماندهای پزشکی به عهده شهرداری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و دفن زباله های بیمارستانی وظیفه شهرداری تهران نیست

حمل و دفن زباله های بیمارستانی وظیفه شهرداری تهران نیست