مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-15اقتصادي

پروژه ساخت خانه جوان خراسان جنوبی متوقف شده است


رییس اداره ورزش و جوانان بیرجند با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه احداث خانه جوان استان در بیرجند گفت:متأسفانه از چند ماه پیش تاکنون این پروژه متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شیردل ظهر دوشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان بیرجند اظهار کرد: سمن های جوانان بیرجند در ایام شیوع کرونا نقش بی بدیلی در افزایش امید، نشاط و بهبود کیفیت زندگی و در مقابله با کرونا داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان بیرجند با اشاره به اینکه در سال گذشته پنج جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بیرجند برگزار شد، بیان کرد: ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان کمیته های تخصصی آسیب های اجتماعی، هویت جوانان، مشارکت اجتماعی، اوقات فراغت، ازدواج و اشتغال فعالیت دارند.

شیردل با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه احداث خانه جوان خراسان جنوبی ادامه داد: متأسفانه از چند ماه پیش تاکنون این پروژه متوقف شده است در حالی که سمن های جوانان به این خانه جوان برای فعالیت های خود نیاز دارند.

تکتم سیدآبادی رییس مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای شیوع کرونا سمن های جوانان در راستای ماندگاری اعضای خانواده در خانه 17 پویش، 24 مسابقه خانگی و 9 جشنواره مجازی برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ساخت خانه جوان خراسان جنوبی متوقف شده است

پروژه ساخت خانه جوان خراسان جنوبی متوقف شده است