مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-15سياسي

«با ما حرف بزن»؛ پناهگاهی برای روزهای تنهایی


موج دوم بیماری کرونا به سرعت در مناطق مختلف جهان در حال گسترش است و دولت ها برای مقابله با اثرات مخرب این ویروس بر سلامت شهروندان طرح های متفاوت، - روش های متنوع و اثرگذاری را امتحان می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرنا نوشت: موج دوم بیماری کرونا به سرعت در مناطق مختلف جهان در حال گسترش است و دولت ها برای مقابله با اثرات مخرب این ویروس بر سلامت شهروندان طرح های متفاوت، روش های متنوع و اثرگذاری را امتحان می کنند.

در ایران هم پویش با ما حرف بزن یا مشاوره تلفنی 1480، طرحی از خدمات رایگان سازمان بهزیستی است که در این روزها و روزگار کرونایی با ارائه خدمات تخصصی مشاوره روانشناختی در خدمت شهروندان است.

22 فروردین ماه امسال، در پیامکی از شهروندان خواسته شده بود در صورت مشاهده یا مواجهه با موارد کودک آزاری و همسر آزاری در ایام قرنطینه ناشی از کرونا، برای دریافت خدمات اجتماعی-روانی به صورت رایگان و شبانه روزی با شماره تلفن 123 اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تماس بگیرند.

حالا در ادامه این طرح ها، پویش با ما حرف بزن یا مشاوره تلفنی 1480، طرحی از خدمات رایگان سازمان بهزیستی است که با تلفن تماس 1480 از ساعت 8 صبح تا 12 شب، در سراسر کشور پاسخگوی شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«با ما حرف بزن»؛ پناهگاهی برای روزهای تنهایی

«با ما حرف بزن»؛ پناهگاهی برای روزهای تنهایی