مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-15سياسي

کاشت 22 هزار گونه گیاهی در کمربند سبز گل گهر به سیرجان


رییس مرکز تحقیقات بین المللی بیابان دانشگاه تهران، ایجاد کمربند سبز گل گهر به سیرجان را از طرح های موفق این مرکز برشمرد.

- رییس مرکز تحقیقات بین المللی بیابان دانشگاه تهران خبر داد کاشت 22 هزار گونه گیاهی در کمربند سبز گل گهر به سیرجان رییس مرکز تحقیقات بین المللی بیابان دانشگاه تهران، ایجاد کمربند سبز گل گهر به سیرجان را از طرح های موفق این مرکز برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین آذرنیوند، رییس مرکز تحقیقات بین المللی بیابان دانشگاه تهران، به مناسبت 17 ژوئن (27 خرداد) روز جهانی مقابله با بیابانزایی گفت: این مرکز برای انجام وظایف خود جهت ارائه خدمات علمی و اجرایی به جامعه طی نیم قرن فعالیت، همواره حضور فعال در عرصه های منابع طبیعی داشته است.

وی ایجاد کمربند سبز گل گهر به سیرجان را یکی از طرح های موفق این مرکز برشمرد و تصریح کرد: این طرح با همکاری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان به ثمر نشسته است.

طرح ایجاد کمربند سبز گل گهر به سیرجان در مسیر اصلی سیرجان به شیراز موضوع قرار داد مابین معاونت پژوهشی دانشگاه تهران و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان است که مورد تقاضای این شرکت و همچنین بسیاری از شهروندان سیرجان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 22 هزار گونه گیاهی در کمربند سبز گل گهر به سیرجان

کاشت 22 هزار گونه گیاهی در کمربند سبز گل گهر به سیرجان