مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-15فرهنگي

کتابدار ابهری برگزیده پویش استانی هرکتابدار یک کتابخوان شد


با معرفی نفرات برتر ملی و استانی، مرتضی مهری، کتابدار کتابخانه مطهری صایین قلعه شهرستان ابهر برگزیده استانی پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی مهری، کتابدار کتابخانه مطهری صایین قلعه شهرستان ابهر از میان 189 اثر نهایی پویش هر کتابدار یک کتابخوان به عنوان برگزیده استانی انتخاب شد.

189 برگزیده ملی و استانی پویش هر کتابدار یک کتابخوان پس از بررسی و داوری از سوی نهاد کتابخانه های عمومی اعلام شد که 24 اثر در بخش ملی و 165 اثر نیز به عنوان برگزیدگان استانی هستند.

  پویش هر کتابدار یک کتابخوان با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

در این پویش که کتابداران و سایر علاقه مندان با ارسال ویدئوهای کوتاه در پیام رسان سروش یک کتاب را به طور خلاصه معرفی و برای خواندن سایر علاقه مندان معرفی می کردند، مرتضی مهری، کتابدار کتابخانه مطهری صایین قلعه شهرستان ابهر از میان آثار ارسالی حائز کسب رتبه استانی این پویش شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان در ارتباط با برنامه های این اداره کل در زمان کرونا گفت: از جمله این برنامه ها جشنواره کتابخوانی رضوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابدار ابهری برگزیده پویش استانی هرکتابدار یک کتابخوان شد

کتابدار ابهری برگزیده پویش استانی هرکتابدار یک کتابخوان شد