مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-15سياسي

توزیع 8میلیارد ریال بین نیازمندان توسط تشکل های دینی خراسان شمالی


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تشکل های دینی خرسان شمالی با همکاری بنیادعلوی و در قالب رزمایش مواسات، مبلغ 8 میلیارد ریال به صورت کارت هدیه بین نیازمندان استان توزیع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی خادمی اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار مهم زندگی مؤمن که مورد تأکید دین مبین اسلام است، مسئله ی برآوردن حاجات مؤمنین و گره گشایی از زندگی آن هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد طی چند ماه اخیر و به واسطه شیوع بیماری کرونا، مردم جامعه به ویژه نیازمندان با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شده اند و اگر از آن ها دستگیری نشود آثار و تبعات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: مبلغان دینی و فعالان مذهبی در اقصی نقاط کشور از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا با عزمی جزم برای پیشگیری از این ویروس وارد میدان شدند و در این بازه زمانی چند ماه اقدامات بسیار خوبی در زمینه جمع آوری کمک های خیرین انجام دادند.

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد: پویش به توان ما یکی از اقدامات شایسته ای بود که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شد تا مردم و هیئات مذهبی بتوانند کمک های خود را به دست نیازمندان آبرومند برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8میلیارد ریال بین نیازمندان توسط تشکل های دینی خراسان شمالی

توزیع 8میلیارد ریال بین نیازمندان توسط تشکل های دینی خراسان شمالی