مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-15سياسي

8 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به مشارکت گسترده خیران سمنانی در طرح کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات گفت: هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور شامگاه یکشنبه در دیدار با مسئول امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها به میزبانی دفتر خود ضمن با تأکید بر لزوم مداخله سازمان های حمایتی و مردم نهاد برای رفع مشکلات نیازمندان اظهار داشت: هشت هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

وی با اشاره به مشارکت گسترده خیران سمنانی افزود: سطح استقبال و مساعدت مردم در تأمین این بسته های معیشتی به حدی بود که در مرحله ی سوم انجام این طرح به سبب کثرت توزیع و اشباع این کمک ها، مقرر شد تا این مرحله در قالب حمایت از خانواده های زندانیان و آزادی زندانیان غیر عمد به انجام رسد.

ضرورت همکاری سازمان های مردم نهاد با دولت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه حل تمام مشکلات و معضلات خانواده های نیازمند به تنهایی از توان دولت خارج است، تصریح کرد: لازم است تا سازمان های خیریه برای کمک و یاری دولت در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

8 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد