مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-14حوادث

کشف 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس در شازند


فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف سه دستگاه خودرو در یک طرح عملیاتی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.

- سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامی شهرستان شازند موفق به  کشف 11 میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: این میزان کالای قاچاق از دو دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه وانت پراید کشف شد که شامل سه هزار و 447 دستگاه و قطعه لوازم برق، دو تن و 85 کیلوگرم پارچه و بسیاری اقلام خرد بود.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه در ارزیابی کارشناسان این میزان کالا11 میلیارد و 147 میلیون ریال ارزش گذاری شد، افزود:  هر سه راننده این خودروها دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مفخمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوژه  ثبت شده در سامانه فارس من مبنی بر حضور پلیس در محله باغ خلج اراک بیشتر شود اظهار کرد: در مناطقی همچون باغ خلج که میزان جرم تقریبا زیاد است باید گفت اقدامات مقابله ای به تنهایی جواب نمی دهد و نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند از وقوع جرم در این مناطق بکاهد.

وی بیان داشت: برای کاهش جرم باید بسترهای وقوع جرم را کاهش داد، یکی از بسترهای وقوع جرم در این مناطق پایین بودن سطح درآمد خانوارها، بیکاری و ازیاد فقر است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس در شازند

کشف 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس در شازند