مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-14سياسي

سند تحول دیجیتال کشور را دانشگاه تهران نوشته است


سند تحول دیجیتال کشور را دانشگاه تهران نوشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود نیلی احمدآبادی در نشست انعقاد تفاهم نامه بین استانداری البرز و دانشگاه تهران مبنی بر توسعه همکاری در حوزه های علمی، اظهار کرد: دانشگاه همواره مهمترین مسئولیت تربیت نیروی انسانی را برعهده داشته و هیچگاه از ارزش آن کاسته نمی شود اما امروز دانشگاه حوزه فعالیت و اثر بخشی خود را توسعه داده است.

وی ادامه داد: امروز شاهد اهداف کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی در دانشگاه ها هستیم که در گذشته نبود، بنابراین دانشگاه ها ساختارها و برنامه های جدیدی طراحی کردند که این ساختارها در حوزه آموزش خودش را نشان می دهد.

رییس دانشگاه تهران گفت: همه ما درگیر یک بوروکراسی سنگینی از جمله مشکل اقتصاد درونگرایی غیر رقابتی هستیم که دست و پای ما را در جهت همکاری بسته است در حالی که از نظر توان فردی و دیدگاه همه مدیران کشور دارای افق وسیعی هستند.

احمدآبادی گفت: بنابراین برای غلبه بر این مشکلات یکی از راه ها توسعه همکاری ها است بنا بر تاکید رییس جمهور مبنی بر ائتلاف ملی برای رفاه مردم باید ائتلاف بین بخش های عظیم کشور شکل گیرد.

وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه تهران، گفت: سند تحول دیجیتال کشور را این دانشگاه نوشته است و با توجه به پتانسیل های اقتصادی استان البر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول دیجیتال کشور را دانشگاه تهران نوشته است

سند تحول دیجیتال کشور را دانشگاه تهران نوشته است