مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-14حوادث

جای خالی بالگرد در مهار آتش سوزی های کرمانشاه


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از خریداری 200 دستگاه دمنده طی دو سال اخیر برای مقابله با آتش سوزی های استان خبر داد و گفت: برای مهار آتش در برخی نقاط صعب العبور نیازمند بالگرد هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از خریداری 200 دستگاه دمنده طی دو سال اخیر برای مقابله با آتش سوزی های استان خبر داد و گفت: برای مهار آتش در برخی نقاط صعب العبور نیازمند بالگرد هستیم.

جلیل بالایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به چالش آتش سوزی ها با توجه به شروع فصل گرما، اظهار کرد: با بررسی هایی که انجام دادیم، سه عامل اصلی برای وقوع آتش سوزی های استان شناسایی شده که مهمترین عامل سهل انگاری کشاورزان، گردشگران و رانندگان است.

وی ادامه داد: متاسفانه گاهی این گروه ها آتشی روشن می کنند و یا ته سیگار خود را بین مراتع و اراضی رها می کنند که باعث بروز آتش می شود.

به گفته این مسئول، اختلافات قومی بین عشایر، ایلات و روستاییان نیز عامل بخش دیگری از آتش سوزی ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه سومین عامل اصلی آتش سوزی را جارسوزی کشاورزان اعلام و یادآوری کرد: اکنون که فصل برداشت به پایان رسیده، گاهی کشاورزان برای شروع کشت دوم خود اقدام به جارسوزی می کنند که این کار هم عامل آتش سوزی و هم جرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی بالگرد در مهار آتش سوزی های کرمانشاه

جای خالی بالگرد در مهار آتش سوزی های کرمانشاه