مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-14سياسي

وزارت ارشاد سیاست مشخصی در زمینه بیمه خبرنگاران ندارد


خبرنگاران پاسداران مرزهای شفافیت، اطلاع رسانی و پاسخگویی هستند و باید مورد حمایت وزارت ارشاد قرار گیرند اما شاهد حمایتی برای آنها از ناحیه وزارت ارشاد نبودیم.

- نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: خبرنگاران پاسداران مرزهای شفافیت، اطلاع رسانی و پاسخگویی هستند و باید مورد حمایت وزارت ارشاد قرار گیرند اما شاهد حمایتی برای آنها از ناحیه وزارت ارشاد نبودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش سید عباس صالحی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی اظهار کرد: انتظار داشتیم آقای وزیر شاخص هایی عنوان کنند که وضعیت ما در زمینه فرهنگ و هنر نشان دهد که در دولت یازدهم و دوازدهم کجا بودیم؟ متاسفانه حرف های کلی چیزی را نمی رساند.

در زمینه حمایت از نهاد خانواده و ازدواج که بحث روز جامعه ما است و بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته، متاسفانه وزارت ارشاد منفعلانه عمل کرده است و تا به حال هیچ سیاستی را از ناحیه وزارتخانه ندیدیم که در بخش های تبلیغی یا تشویقی ورود پیدا کند.

وی عنوان کرد: در زمینه فضای مجازی چه کسی باید خلأها و کاستی های قانونی را پر کند؟ علیرغم فرصت هایی که در فضای مجازی وجود دارد و رشد سریع آن، چه کسی باید در زمینه قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد سیاست مشخصی در زمینه بیمه خبرنگاران ندارد

وزارت ارشاد سیاست مشخصی در زمینه بیمه خبرنگاران ندارد