مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 16:202020-06-13سياسي

فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز افتتاح شد


استاندار خوزستان از افتتاح فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی عصر امروز در آیین افتتاح فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز و کلنگ زنی پروژه آب رسانی دهستان مشرحات و 8 روستای تحت پوشش آن، اظهار کرد: با استعانت از خداوند و در ایام شهادت امام صادق (ع) کاری ماندگار و خوب را برای تکمیل طرح آب رسانی به مردم غیزانیه اهواز شروع می کنیم.

وی افزود: امروز را با آب و آب رسانی شروع کردیم؛ ابتدا در تایم صبح فاز اول طرح آب رسانی به غیزانیه بزرگ افتتاح شد که تأمین آب برای آنها از 9 هزار مترمکعب به 17 هزار مترمکعب افزایش پیدا کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: خط لوله 600 میلی متر جدید کار شده است و آب تا ایستگاه صفیره و بعد از آن به سمت ایستگاه نزهه پمپاژ می شود؛ در فاز اول تأمین آب برای 30 روستا (12 روستا آب 24 ساعته و 18 روستا نیز از 10 ساعت آب در شبانه روز برخوردار می شوند) انجام شد.

شریعتی عنوان کرد: تایم عصر نیز ابتدا در منطقه حصیرآباد اهواز، خیابانی که ساخت وساز غیرمجاز بدون آب شرب بودند، با رفع موانع قانونی در شورای تأمین و حمایت نماینده ولی فقیه استان خوزستان از نعمت آب رسانی برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز افتتاح شد

فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز افتتاح شد