مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 14:052020-06-13حوادث

دستگیری سارقان شمش های آلومینیوم در اراک/اعتراف به 24 فقره سرقت


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری باند سارقان شمش های آلومینیوم یک شرکت صنعتی به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: با اعلام گزارش هایی در خصوص سرقت شمش های آلومینیوم در یک شرکت صنعتی در اطراف اراک، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ هایی از برنامه ریزی افرادی در داخل شرکت در این سرقت ها به دست آمد و مشخص شد که 6 نفر از کارگران این شرکت صنعتی در سرقت شمش های آلومینیوم این شرکت نقش دارند.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: با تکمیل و تجمیع اطلاعات و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی، سارقان شناسایی و با دستور مرجع قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف این سارقان به 24 فقره سرقت از شمش های آلومینیوم شرکت صنعتی مذکور به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال در مراحل بازجویی های تخصصی پلیس بیان کرد: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، هم دست سارقان دستگیر شده نیز که در امر خرید اموال سرقتی با آن ها همکاری داشت، شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی در استان مرکزی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه مستمر و فراگیر با سارقان به منظور ارتقای روزاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان شمش های آلومینیوم در اراک/اعتراف به 24 فقره سرقت

دستگیری سارقان شمش های آلومینیوم در اراک/اعتراف به 24 فقره سرقت