مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-13حوادث

سوختن 15 هکتار مرتع در شهرستان زرین دشت


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت در استان فارس گفت: حریق بیش از 15 هکتار از عرصه های مرتعی در منطقه چهارکوه دبیران این شهرستان را از بین برد.

- مرتضی سلیمانی شیری، گفت: روز پنجشنبه 22 خرداد و به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی در منطقه چهارکوه دبیران، نیروهای منابع طبیعی به محل اعزام شدند اما به دلیل بعد فاصله از سکونتگاه ها و پوشش انبوه گیاهان مرتعی و درختچه ها، حریق به سرعت گسترش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از منابع طبیعی فارس، سلیمانی شیری گفت: علیرغم تلاش بسیار زیاد نیروهای منابع طبیعی، آتش نشانی و مردم محلی، آتش به ارتفاعات نیز سرایت کرد و صعب العبور بودن منطقه باعث تاخیر در مهار این آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه حریق ساعت 6 عصر پنجشنبه 22 خرداد شروع شد، گفت: حریق با تلاش 4 ساعته و نفس گیر نیروهای حاضر در محل، مهار شد و پایش نیز تا صبح روز جمعه 23 خرداد تداوم یافت تا از شعله ور شدن حریق پیشگیری شود.

سلیمانی شیری از فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان زرین دشت، شهردار شهرهای شهرپیر و دبیران، گروه انجمن دوستداران محیط زیست ایزدخواست و نیروهای امدادی منابع طبیعی و عشایر منطقه که در مهار این آتش سوزی همکاری داشتند، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختن 15 هکتار مرتع در شهرستان زرین دشت

سوختن 15 هکتار مرتع در شهرستان زرین دشت