مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-13حوادث

یک دختر 2 ساله در ساوجبلاغ غرق شد


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی سقوط یک کودک خردسال به داخل استخری در یکی باغ در روستای سعیدآباد شهرستان ساوجبلاغ، این دختر دو ساله جان خود را از دست داد.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی سقوط یک کودک خردسال به داخل استخری در یکی باغ در روستای سعیدآباد شهرستان ساوجبلاغ، این دختر دو ساله جان خود را از دست داد.

سرهنگ علی سلیمانی درتشریح این خبرگفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی یک کودک خردسال و انتقال آن به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) هشتگرد، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و محل حادثه مشخص شد در پی غفلت خانواده یک دختر خردسال دو ساله در باغ شخصی شان، کودک به داخل استخر سقوط کرده و پس از مدتی خانواده اش جسم بی جان او را در روی آب یافته و به بیمارستان منتقل کرده اند.

متاسفانه با انتقال این کودک به بیمارستان هیچ گونه اعلام حیاتی در او مشاهده نشد و فوتش توسط پزشکان تایید شد.

توقیف خودرو سراتو با 20 کیلوگرم تریاک رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 20 کیلو و 700 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و کهگیلویه و بویراحمد و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دختر 2 ساله در ساوجبلاغ غرق شد

یک دختر 2 ساله در ساوجبلاغ غرق شد