مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-13سياسي

یک متهم اقتصادی به کشور بازگردانده شد


سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری یک متهم به اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی با اشاره به دستگیری یکی از متهمان پرونده های اخلال در نظام اقتصادی در خارج از کشور عنوان کرد: در هفته گذشته با پیگیری قضایی و همکاری شایسته پلیس بین الملل موفق شدیم این فرد را به کشور برگردانیم.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سئوال که در خصوص این متهم آیا خود را معرفی کرده یا پیگیری های قضایی و پلیس اینترپل منجر منجر به دستگیری وی شده است؟ گفت: این فرد به سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران مراجعه ای داشت؛ ولی در مراجعه به گونه ای رفتار کرده بود که استنباط عزیزانی که در سفارتخانه حضور دارند این بود که آمدن وی به ایران از عزم و اراده جدی برخوردار نیست.

وی افزود: در این ارتباط هم، قبل از این اقدام به برخی از کشور هایی که گفته شده بود که این فرد در آنجا اقامت دارد، نیابت های قضایی داده شده بود که با مشخص شدن محل اقامت نیابت قضایی و درخواست قرمزی برای پلیس داده شد و اکنون در اختیار مراجع قضایی و پلیس بین الملل قرار داد.

وی گفت: فرد مذکور فردی به نام آقای آبتین است که پرونده اخلال در نظام اقتصادی در یکی از استان های جنوبی کشور دارد و به لحاظ اینکه هنوز اطلاعات خودم نیز کامل و دقیق نیست و آخرین وضعیت قضایی پرونده را اطلاع ندارم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متهم اقتصادی به کشور بازگردانده شد

یک متهم اقتصادی به کشور بازگردانده شد