مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-13سياسي

اقدام برای ثبت اهر به عنوان شهر ملی صنایع دستی در حوزه ورنی در حال انجام است


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات در راستای ثبت اهر به عنوان شهر ملی صنایع دستی در حوزه ورنی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات در راستای ثبت اهر به عنوان شهر ملی صنایع دستی در حوزه ورنی خبر داد.

احمد حمزه زاده در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اهر، با اشاره به ظرفیت های غنی گردشگری شهرستان اهر، گفت: اهر از جمله شهرستان های غنی استان به شمار می آید که در تمامی حوزه های گردشگری دارای گنجینه های غنی است، دارا بودن طبیعت بکر ارسباران، صنایع دستی بی بدیل همچون ورنی و ثبت بیش از 100 اثر تاریخی در این شهرستان گواهی بر غنایت آن در تمامی ابعاد است.

وی در ادامه با اشاره اقدامات موثر در مرمت بقعه شیخ شهاب الدین اهری، افزود: سال گذشته پس از تلاش ها و اقدامات مستمر این اداره کل در عملیات مرمتی بقعه شیخ شهاب الدین اهری شاهد آغاز به کار موزه ادب و عرفان در این محل بودیم، بررسی ها و ادامه این اقدامات مرمتی نظیر بازسازی سقف و پشت بام با مشاوره دانشگاه هنر اسلامی تبریز و توسط متخصصان این اداره کل در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام برای ثبت اهر به عنوان شهر ملی صنایع دستی در حوزه ورنی در حال انجام است

اقدام برای ثبت اهر به عنوان شهر ملی صنایع دستی در حوزه ورنی در حال انجام است