مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-13ورزشي

اول محروم شویم سپس پرداخت می کنیم/ بی خبری از محکومیت های سنگین تر


باشگاه پرسپولیس شیوه عجیبی را برای حل و فصل محکومیت های مالی خود پیش گرفته که می تواند تبعات سنگینی را به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی پیشین پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر سبب شد تا سرخ ها با محکومیت نزدیک به دو میلیون یورویی در پرونده شکایت های برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ، ایگور پانادیچ، ماریو بودیمیر، تادئو و فرناندو گابریل و نیلسون کوره آ روبرو شوند.

سرخ ها در پرونده عجیب فرناندو گابریل به جای اینکه اصل پول را به خود این بازیکن بدهند در اختیار نماینده قانونی اش در دوران مدیرعاملی علی اکبر طاهری قرار دادند تا این بازیکن دوباره مدعی شده و به همان اندازه از سرخ ها باز هم پول طلب کند.

پولی که بالاخره قسط آخر آن با مکاتبات بین سرخ ها با فدراسیون جهانی فوتبال توسط فیفا پرداخت شد.

این اتفاق برای نیلسون دروازه بان پیشین بزریلی سرخ ها نیز افتاد تا فیفا نسبت به پرداخت آن از منبع درآمدهای باشگاه پرسپولیس بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 2018 روسیه اقدام کند.

پرسپولیس که حدود 600 هزار دلار در فیفا طلبکار بود برای پرداخت پول به سایر طلبکاران خود که حکم اولیه کمیته انضباطی فیفا را داشته اند اقدامی کاملا متفاوت انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول محروم شویم سپس پرداخت می کنیم/ بی خبری از محکومیت های سنگین تر

اول محروم شویم سپس پرداخت می کنیم/ بی خبری از محکومیت های سنگین تر