مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-13اقتصادي

کاهش 1300 هکتاری کشت گوجه فرنگی در کرمانشاه


سال گذشته به دلیل کشت زیاد گوجه فرنگی در اراضی کشاورزی استان کرمانشاه، قیمت این محصول در فصل برداشت کاهش چشمگیری داشت و همین امر موجب زیان کشاورزان شد، - ایسنا/کرمانشاه سال گذشته به دلیل کشت زیاد گوجه فرنگی در اراضی کشاورزی استان کرمانشاه، قیمت این محصول در فصل برداشت کاهش چشمگیری داشت و همین امر موجب زیان کشاورزان شد، اما آنگونه که سرپرست مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان می گوید امسال کاهش 1300 هکتاری کشت گوجه فرنگی در استان را داشته ایم.

محمدسعید هوشیار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته 8323 هکتار از اراضی استان زیر کشت گوجه فرنگی رفته بود که به دلیل اقدام کشاورزان به کشت زیاد این محصول، قیمت گوجه فرنگی در فصل برداشت محصول کاهش بسیاری پیدا کرد و به کیلویی کمتر از 300 تومان هم رسید.

هوشیار ادامه داد: کاهش شدید قیمت گوجه فرنگی در سال گذشته دولت را ناچار به خرید حمایتی محصول از گوجه کاران کرد و در نهایت 80 هزار تن محصول با قیمت هزار تومان به ازای هر کیلوگرم از طریق تعاون روستایی از گوجه کاران استان کرمانشاه خریداری شد.

سرپرست مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با قدردانی از کشاورزان برای همراهی در رعایت سهمیه های ابلاغی جهت کشت گوجه فرنگی در سال جاری، گفت: اگر کشاورزان بر اساس سهمیه های ابلاغی نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 1300 هکتاری کشت گوجه فرنگی در کرمانشاه

کاهش 1300 هکتاری کشت گوجه فرنگی در کرمانشاه