مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 13:002020-06-12بين الملل

سایه سنگین کرونا بر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا


مذاکرات نهایی برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به شدت تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، نیکولا استورجن و مارک دریکفورد وزرای اول اسکاتلند و ولز روز جمعه با ارسال نامه ای به بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس خواستار تمدید دوره انتقالی برکسیت شدند.

این در حالی است که دولت انگلیس امروز جمعه اعلام کرد که رسما به اتحادیه اروپا اطلاع داده است که قصد ارائه درخواست تمدید دوره انتقالی برکسیت را ندارد.

انگلیس بنا به توافق موجود با اتحادیه اروپا با وجود خروج از این اتحادیه تا پایان سال جاری میلادی به اجرای مقررات آن ادامه می دهد.

وزرای اول اسکاتلند و ولز در نامه خود تاکید کرده اند که عدم تمدید دوره انتقالی برکسیت با توجه به بحران شیوع ویروس جدید کرونا یک بی ملاحظگی فوق العاده محسوب خواهد شد.

به گفته وزرای اول اسکاتلند و ولز عدم تمدید دوره انتقالی برکسیت در صورت عدم دستیابی به توافق با بروکسل به کسب و کارهای انگلیس که از بحران شیوع بیماری همه گیر کووید 19 آسیب دیده اند یک شوک اقتصادی و اجتماعی دیگر وارد خواهد کرد.

دولت انگلیس در حالی به اتحادیه اروپا اعلام کرده است که به دنبال تمدید دوره انتقالی برکسیت نیست که نخست وزیر این کشور قرار است روز دوشنبه با سران اتحادیه اروپا در مورد خروج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین کرونا بر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

سایه سنگین کرونا بر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا